چاپ جعبه

چاپ جعبه یکی از اصلی ترین نیاز صنایع چاپ بسته بندی می باشد ، که با تلفیق علم و هنر در طراحی و ساخت جعبه دستیابی به اهداف سازمانی و فروش محصول (ایمنی محصول ، برندیگ ، اطلاع رسانی و بازاریابی) بسیار آسان و چشمگیر است .

چاپ جعبه تاثیر زیادی در کیفیت محصولات شما دارد؛ بنابراین اگر قصد داشته باشید در اولین نگاه نظر مشتریان را به محصولات و خدمات خود جلب کنید باید چاپ جعبه خلاقانه و زیبایی داشته باشید. برای این کار لازم است از افراد متخصص در این زمینه کمک بگیرید. شرکت تبلیغاتی ژورگراف با تجربه بیش از ۲۲ سال می‌تواند چاپ جعبه فوری را برای بسته‌بندی‌های مختلف شما انجام دهد. اگر قصد دارید از فرآیند کاری این مجموعه در مورد چاپ جعبه ارزان بسته‌بندی مقوایی آشنا شوید در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد

چاپ جعبه های طراحی شده در ژورگراف

طراحی جعبه

برای این که شما بتوانید یک طراحی جعبه مقوایی خوبی داشته باشید باید ابعاد محصول، محتویات و لوازم جانبی آن را مشخص کرده و آن را به کارشناسان ژورگراف ارائه نمایید. بعد از آن، ابعاد جعبه شما مشخص شده و برای شما اعلام خواهند کرد. بهترین دستگاه برای طراحی جعبه مقوایی نرم‌افزار اتوکد است که اگر شما کار با این نرم‌افزار را می‌دانید می‌توانید طراحی جعبه مقوایی خودتان را انجام داده و در فرمت‌های PSD، AI، TIFF، PDF، JPEG، EPS و CDR با فونت ۸ ارسال کنید.

همچنین فرمت رنگ آن CMYK با رزولوشن 300 پیکسل در اینچ باشد. در طراحی ظاهری جعبه لازم است حتما از یک طراح ماهر استفاده کنید و ایده‌های ذهنی خودتان را اعلام نمایید. در صورتی که می‌خواهید طراحی این محصول شما با محصولات مشابه شرکت شباهت داشته باشد آن را نیز مطرح نمایید. بعد از آن که طراحی جعبه مقوایی شما تمام شد یک نمونه از آن را به عنوان ماکت برای شما ارسال خواهند کرد تا پس از تایید چاپ جعبه بسته‌بندی را شروع کنند.

تعرفه طراحی جعبه


تعرفه طراحی



طراحی جعبه واحد ( برای یک محصول )

طراحی ساختار کلی برای یک گروه محصول

طراحی جعبه سریالی ( طبق طرح اصلی )

طراحی طرح پیشنهادی

تعداد اصلاح طرح

Plan A

business

2.000.000 تومان

4.000.000 تومان

هر جعبه 1.200.000 تومان

2 اتود

3 مرحله

Plan B

premium

6.000.000 تومان

15.000.000 تومان

هر جعبه 2.500.000 تومان

3 اتود

3 مرحله

Pricing Table Plugin

طراحی جعبه به چه صورت انجام می‌شود؟

همان گونه که در بالا به آن اشاره کردیم شما در ابتدا برای طراحی جعبه مقوایی باید اندازه محصول خود را به همراه محتویات آن مشخص کنید. بعد از آن می‌توانید یک چارچوب برای آن در نظر بگیرید. روش باز شدن در جعبه را باید در اینجا انتخاب کرده و آن را به کارشناسان ژورگراف مطرح کنید؛ زیرا برخی از محصولات باید درب محکمی داشته باشند و به هنگام جابجای باز نشوند.

به غیر از آن‌ها لازم است شما نوع کاغذ، طرح‌ها و رنگ‌هایی که می‌خواهید در چاپ جعبه بسته‌بندی خود داشته باشید را نیز مطرح کنید که کارشناسان ژورگراف می‌توانند در این مورد شما را بهتر راهنمایی کنند.

انواع چاپ جعبه

اگر به دنبال چاپ جعبه ارزان هستید بهتر است از چاپ افست استفاده کنید که در آن می‌توانید شما تعداد جعبه‌های زیادی را در کمترین زمان ممکن چاپ کنید. معمولا شما در چاپ افست نمی‌توانید از المان‌های زیادی برای زیبایی جعبه استفاده کنید. حال در صورتی که قصد داشته باشید چاپ جعبه تعداد کمی را انجام دهید می‌توانید از چاپ دیجیتالی استفاده کنید. در این روش هزینه چاپ جعبه نسبت به چاپ افست زیاد است؛ اما شما می‌توانید در آن از رنگ‌های زیبا و حالت‌های مختلفی استفاده کنید. در چاپ دیجیتالی شما نیازی به صفحه چاپ ندارید و می‌توانید با کمک فایل آماده یک چاپ جعبه فوری داشته باشید.

چاپ جعبه مقوایی

یکی از پرکاربردترین کاغذهایی که در چاپ جعبه ارزان استفاده می‌شود، مقوا است. شما از این نوع کاغذها می‌توانید برای بسته‌بندی مواد غذایی، لوازم بهداشتی و آرایشی، کالاهای تبلیغاتی، جعبه‌های ماسک، جعبه‌های صنعت دارو و غیره استفاده کنید. کاغذهای گلاسه، ایندربرد، کرافت و مقوای پشت طوسی از جمله کاغذهایی مقوایی هستند که شما می‌توانید از آن‌ها را با گرماژهای 250، 270، 300، 350 گرم تا 400 گرم جهت چاپ جعبه تعداد کم و زیاد استفاده کنید.

چرا چاپ جعبه مقوایی مهم است؟

چاپ جعبه مقوایی به دلیل این که در سایزها و جنس‌های مختلف تهیه و تولید می‌شود، به راحتی می‌توانید در هر متریال و گرماژهای مختلفی سفارش دهید. شما به هنگام سفارش چاپ جعبه مقوایی می‌توانید روکش‌دار یا بدون روکش بودن آن را نیز مشخص کنید. لذا شما انتخاب‌های زیادی را در چاپ جعبه مقوایی خواهید داشت که مهم‌ترین آن‌ها قابلیت بازیافت بودن این مقواها است.

چاپ جعبه

چاپ جعبه دارویی

شما برای چاپ جعبه دارویی باید از کاغذهای مقوایی و بهداشتی استفاده کنید تا کیفیت محصولات بهداشتی و دارویی شما حفظ شود. به همین دلیل آن‌ها را در کاغذهای مقوای پشت سفید و ایندربرد طراحی و تولید می‌کنند. برای چاپ بروشورهای داخلی آن نیز از کاغذهای تحریر با گرماژهای 50، 60 و 70 استفاده می‌کنند.

چاپ جعبه بهداشتی

چاپ جعبه بسته‌بندی محصولات بهداشتی از کاغذهای ایندربرد یا پشت سفید است. محصولات بهداشتی معمولا مواد غذایی، آرایشی بهداشتی و دارویی هستند که برای چاپ جعبه فوری آن‌ها نیز از کاغذهای بادوام استفاده می‌کنند. به طوری که به هنگام سفارش می‌توانید کاغذهای مقوایی خودتان را دارای پوشش سلفون کنید تا مواد غذایی داخل آن فاسد و خراب نشود

قیمت چاپ جعبه

در تعیین قیمت چاپ جعبه بسته‌بندی عوامل زیادی موثر هستند که هر کدام از آن‌ها می‌توانند تاثیر زیادی در محصولات چاپ جعبه مقوایی داشته باشند. سایز، رنگ، گرم، روکش، جنس، تیراژ، مدت زمان تحویل و خدمات تکمیلی مانند طلاکوبی و نقره‌کوبی از جمله عواملی هستند که در تعیین نهایی قیمت چاپ جعبه موثر می‌باشند.

چاپ جعبه ارزان

طراحی و چاپ جعبه فوری برای مدیران شرکت‌های مختلف همیشه یک دغدغه بوده است. به همین دلیل آن‌ها همواره به دنبال شرکت‌هایی هستند که در این زمینه بتوانند آن‌ها را یاری کنند. در حال حاضر شرکت ژورگراف به عنوان یکی از شرکت‌های طراحی و تولید محصولات تبلیغاتی می‌تواند در این زمینه شما را راهنمایی کند تا در صورت لزوم در چاپ جعبه تعداد کم و ارزان قیمت با شما همکاری کند. آن‌ها می‌توانند با توجه به محصولات و خدمات شما پیشنهادهایی را برای چاپ جعبه ارزان ارائه دهند تا شما بتوانید از آن‌ها استفاده کنید و جایگاه محصولات خودتان را در میان شرکت‌های رقیب بالا ببرید.

انواع مقوا برای چاپ جعبه کدام است؟

انتخاب مقوا در چاپ جعبه فوری و ارزان قیمت بسیار مهم است که در ادامه به ۴ مورد از کاغذهایی مقواهایی که در ژورگراف مطرح هستند را معرفی می‌کنیم.

مقوا پشت طوسی: همان گونه که از نام آن‌ها پیداست در این نوع مقواها یک طرف کاغذ‌ طوسی و طرف دیگر آن‌ سفید است . استفاده از این نوع مقواها در چاپ جعبه بسته‌بندی مواد غذایی و دارویی توصیه نمی‌شود؛ زیرا این مقواها از مواد بازیافتی تهیه می‌شوند.

مقوا پشت سفید: مقوای پشت سفید با لایه‌های پلی‌اتیلن، موم (به دلیل خاصیت ضد حرارتی) یا پلی وینیل کلراید پوشانده می‌شوند. به همین دلیل روکش سفیدی دارند که از آن برای بسته‌بندی مواد غذایی، آرایشی – بهداشتی و غیره استفاده می‌کنند.

مقوا ایندربرد: اگر به دنبال یک کاغذ مقوایی باکیفیت بالا و شرایط ایده آل هستید می‌توانید از مقواهای ایندربرد در گرماژهای 200،250، 275، 300، 350، 400 و 450 گرم استفاده نمایید. به دلیل کیفیت فوق‌العاده آن بیشتر این نوع مقواها در چاپ جعبه بسته‌بندی مواد غذایی و محصولات آرایشی- بهداشتی استفاده می‌کنند.

مقوای کرافت: مقوای کرافت یکی از مقواهای پرکاربرد در صنعت جعبه سازی است که آن را از سولفات خمیر پالپ تهیه می‌کنند. این کاغذها معمولا به رنگ قهوه‌ای و سفید تولید می‌شوند و دوام بالایی دارند. گرماژ این کاغذها بسیار متنوع است که شما می‌توانید نمونه‌های زیادی را از آن تهیه نمایید. معمولا از مقوای کرافت در تولید کارتن، تولید پاکت سیمان و تولید ساک‌های کاغذی استفاده می‌کنند.

به این مقاله چند ستاره میدین ؟
[کل: 8 میانگین: 4.5]