سررسید , سررسید امسال






سررسید

 سررسید یکی از هدایای تبلیغاتی است که آن را می‌توانید در نمونه‌های مختلف چرمی، اروپایی و غیره سفارش دهید. سفارش طراحی سررسید اختصاصی به شما این فرصت را می‌دهد تا یک محصول بازاریابی خوبی را برای خودتان طراحی کنید. این کار می‌تواند ماندگاری نام شرکت شما را در ذهن مشتریان مختلف افزایش دهد. در حال حاضر در ژورگراف طراحی و چاپ سررسید اختصاصی سال ۱۴۰۳ با جلد اروپایی، چرمی و غیره انجام می‌شود که در ادامه به روند آن‌ها اشاره خواهیم می‌کنیم.

 ژورگراف مفتخر است که در چهاردهمین سال چاپ سررسید، ملاک و معیار طراحی و چاپ سررسید 1403 را رعایت استانداردهای لازم برای خوانایی، زیبایی و کاربردی‌بودن یک سررسید لوکس قرار دهد. سررسید ۱۴۰۳ در دو قطع وزیری و اروپایی با جلدهای نفیس عرضه می‌گردد. چاپ سررسید اختصاصی نیز با ویژگی‌های منحصربه‌فرد و اقتصادی در زمانی کوتاه تولید می‌گردد. جهت خرید سررسید آنلاین از طریق واتس‌اپ با همکاران ما در تماس باشید

انواع سررسید

 سررسیدها را بر اساس معیارهای مختلف به دسته‌بندی‌های زیادی تقسیم می‌کنند که هر کدام از آن‌ها استانداردهای خاصی دارند. معمولاً آن‌ها را بر اساس تاریخ، نوع جلد، صحافی و سایز دسته‌بندی می‌کنند که در ادامه به هر کدام از آن‌ها اشاره می‌کنیم.

انواع سررسید بر اساس تاریخ

 در این روش برای طراحی سررسید، تاریخ را مدنظر قرار می‌دهند. معمولاً دسته‌بندی سررسیدها بر اساس تاریخ به‌روز شمار، دو روزشمار، هفته شمار و ماه‌شمار تقسیم می‌شوند.

انواع سررسید بر اساس نوع جلد

 انتخاب جلد سررسید نیز می‌تواند یکی از عوامل متمایزکننده آن باشد که در اکثر مواقع خریداران سررسید چرمی را سفارش می‌دهند. در حال حاضر به‌غیراز چرم طبیعی یا مصنوعی شما می‌توانید از جلد سلفونی، گالینگور، ترمو و غیره استفاده کنید.

انواع سررسید بر اساس صحافی

 شما به هنگام سفارش طراحی و چاپ سررسید خود می‌توانید از صحافی‌های دوختی، ته‌دوخت، فنر دوبل، فنر مارپیچ، کلاسوری و ته‌چسب استفاده کنید. اکثر خریداران به دلیل افزایش کیفیت کار خود از روش سیمی دوبل و دوخت صحافی به‌عنوان جلد سررسید خود استفاده می‌کنند که شما می‌توانید آن‌ها را در ژورگراف سفارش دهید.

انواع سررسید بر اساس سایز (استاندارد)

 انتخاب یک سایز مناسب برای سالنامه‌ها بسیار مهم است. به همین دلیل آن‌ها را به اندازه‌های استاندارد مختلفی تقسیم می‌کنند که در ادامه به رایج‌ترین آن‌ها اشاره می‌کنیم:

سایز رحلی با ابعاد 21×28.5 سانتی‌متر
سایز وزیری با ابعاد 25×17.5 سانتی‌متر
سایز رقعی با ابعاد 12×14.5 سانتی‌متر
سایز پالتویی کوچک با ابعاد 11×20 سانتی‌متر
سایز پالتویی بزرگ با ابعاد 11.5×22.5 سانتی متر
سایز خشتی با ابعاد 23 در 25 سانتی‌متر
سایز جیبی با ابعاد 14×10 سانتی متر
سایز اروپایی با ابعاد 13 در 22 سانتی متر

در حال حاضر در ژورگراف امکان سفارش سررسید اروپایی ، خشتی و وزیری وجود دارد که شما می‌توانید آن‌ها را با ارزان‌ترین قیمت برای سررسید 1403 درخواست آنلاین دهید.

تقویم رومیزی
سررسید دوخت
سررسید چرمی
خرید سررسید
دفتر نوبت دهی منشی
چاپ سررسید
کاتالوگ سررسید
list1403_result
شمارش معکوس تا آغاز سال 1403
2024/03/20 07:54:26
1403c_result
سررسید 1402 , سررسید اروپایی

قیمت سررسید

 اطلاع از قیمت چاپ سررسیدها یکی از مشکلاتی است که مشتریان با آن مواجه می‌شوند. آن‌ها قصد دارند بدانند که قیمت چاپ سررسید چرمی و اروپایی چقدر است. شرکت تبلیغاتی ژورگراف با درنظرگرفتن تمام دغدغه‌های مشتریان خود این مشکل را حل کرده است. شما قبل از ثبت سفارش خود می‌توانید با انتخاب تمام معیارهای چاپ یک سررسید تبلیغاتی قیمت آن را استعلام بگیرید.

 در این مورد شما می‌توانید فرم آنلاین تعیین قیمت چاپ سالنامه را پر کنید که در آن باید تعداد تیراژ، اندازه، تعداد صفحات، صحافی، نوع کاغذ جلد، گرماژ، نوع فونت، تعداد رنگ، نوع کاغذ صفحات، روکش جلد و طلاکوبی را انتخاب کرده و آن‌ها را تکمیل نمایید. در بخش توضیحات تکمیلی نیز می‌توانید هر گونه صحبتی که با کارشناسان داشته باشید را مطرح نمایید تا آن‌ها در نهایت بتوانند قیمت چاپ سررسید شما را اعلام کنند.

خرید سررسید

 اکثر مدیران کسب‌وکارهای مختلف به دنبال چاپ سررسید اروپایی و چرمی با قیمت ارزان هستند. درحالی‌که کیفیت کار نیز برای آن‌ها مهم است. آن‌ها معمولاً انتخاب گسترده‌ای برای سفارش آنلاین سررسید ۱۴۰۳ خود دارند که مجموعه ژورگراف باسابقه طولانی‌مدت در زمینه طراحی و چاپ هدایا تبلیغاتی می‌تواند گزینه خوبی برای آن‌ها باشد.

 در این مجموعه طراحی سررسید اختصاصی و ساده با جدیدترین دستگاه‌های چاپ انجام می‌شود که شما می‌توانید آن‌ها را با ارزان‌ترین قیمت سفارش دهید. درصورتی‌که دوست داشته باشید می‌توانید قبل از سفارش، قیمت آن‌ها را با درنظرگرفتن معیارهای خود استعلام بگیرید.

چاپ سررسید

چاپ جلد سالنامه بستگی به تعداد تیراژ آن به روش‌های افست و دیجیتال و طلاکوب چاپ می‌شود. در روش افست از حداقل تعداد سفارش چاپ سررسید و سالنامه در ژورگراف 300 تیراژ است که حداکثر آن نامحدود و برای چاپ طلاکوب حداقل 100 عدد می‌باشد.

 

جنس جلد سالنامه

یکی از معیارهایی که شما به هنگام سفارش طراحی سررسید تبلیغاتی خود باید در نظر بگیرید، جنس جلد سالنامه است. شما از جنس‌های مختلفی می‌توانید برای سالنامه خود استفاده کنید که سلفون و چرمی از نوع پرطرف‌دارترین آن‌ها هستند. جنس چرم شما می‌تواند طبیعی یا مصنوعی باشد. درصورتی‌که مدل سلفون را انتخاب کرده باشید می‌توانید از نمونه‌های مات یا براق استفاده کنید.

سررسید اختصاصی

همان گونه که در بالا به آن اشاره کردیم در سررسیدها تاریخ رویدادهای مهم تاریخی و موضوعات تخصصی ذکر شده است؛ اما اگر شما قصد داشته باشید در سالنامه خود موضوعات و مطالب دیگری را ذکر کنید می‌توانید آن را به کارشناسان ژورگراف مطرح کنید تا آن‌ها یک طراحی سررسید اختصاصی برای شما انجام دهند. شما می‌توانید جلد سررسید خود را نیز انتخاب کرده و آن را در نمونه‌های چرمی، اروپایی و غیره سفارش دهید. در واقع شما هیچ گونه محدودیتی برای سفارش طراحی سررسید اختصاصی خود در ژورگراف ندارید.

به این مقاله چند ستاره میدین ؟
[کل: 6 میانگین: 5]